2016. júl 25.

Kezdő Pokémon GO! Tipp: Így szerezd meg Pikachu-t

írta: Zozzancs
Kezdő Pokémon GO! Tipp: Így szerezd meg Pikachu-t

Rögtön a pokémon GO játék elején pontosan ott ahol vagy megjelenik három kezdő pokémon. Nálam a nappali közepén nézett szembe velem egy, őszintén annyira meglepődtem, hogy a másik kettőt nem is vettem észre, sőt őszintén megmondom már azt sem teljesen tudom melyikük volt.

Lényeg a lényeg, hogy megkapd az igazán menő negyediket, Pikachu-t egyiket sem szabad befognod, el kell sétálnod. Háromszor. Tehát fogd magad és állj odébb. Ha kezdő vagy, lehet ez nem teljesen egyértelmű, de a szó szoros értelmében sétálnod kell a telefonoddal együtt néhány tíz métert. Ez a nappaliban nem fog menni, várhatóan nem lesz elég jó a GPS vétel, és nem is tudsz elég messzire szaladni, ki kell menned a szabadba sétálni - ez a játék leghasznosabb tulajdonsága.

Szóval fogod magad, elsétálsz egészen addig, amíg már nem látod a három kezdő Pokémont. Ekkor újra megjelennek. Sétálj el háromszor, és negyedszerre meg fog jelenni Pikachu. 

Több, mint valószínű, hogy úgy olvasod ezt, hogy "már késő", pár napja kezdted és elszalasztottad a lehetőséget, ahogy én is. Nekem kellett pikachu, ezért újrakezdtem. "Már" level 4-en jártam, mikor először hallottam erről, de úgy voltam vele, üsse kő, az alapján amit idő közben megtanultam 1 nap sem kell és újra elérem ezt a szintet és még Pikachu is lesz nálam. 

Érdemes emiatt újra kezdeni? Ezt neked kell eldöntened :) Level 5 alatt egészen biztosan.

Kellemes vadászatot! :)

pokemon-go-tipp-pikachu-megszerzese.JPG

Szólj hozzá

pokemon pikachu