2016. aug 01.

Tarts rendet a hátizsákodban!

írta: Zozzancs
Tarts rendet a hátizsákodban!

Épp ma esett meg velem a következő tanulságos Pokémon GO! történet.

Szintlépés közelében jártam, kimentem hát a közeli Bikás Parkba, ahol van vagy 10 PokéStop és rendszeresen gyűlik össze 10-20-30-50 ember egy-egy jó kis lure module party-ra. Pár perc alatt meg is volt a szint - most épp 15-ös. Olyan sokmindent kaptam, hogy alig fért ki a képernyőre, sajnos előbb eltűnt, mint le tudta volna fényképezni. Mindegy is, ha már itt vagyok, gyűjtök még pár Pokéball-t, abból mostanság nem állok jól. Megyek is a következő Pokéstop-hoz, pörgetek, és raknám el az elrakni valót, de semmi. Hát van ilyen, gondoltam, biztos valami fura hiba a játékban. Megyek a következőhöz, megint semmi. Itt már gyanús volt a dolog. Harmadikra már jobban figyeltem és nini, ott a kis üzenet: "Your bag is full."

Ekkor jött a felismerés. Te jó ég! Vajon mennyi veszett el abból, amit kaptam szintlépéskor?

Tanulság:

Tarts rendet Pokémon zsákodban, vagy legalább szintlépés előtt mindenképpen nézd meg mennyi szabad helyed van még. Nálam valahogy Potion és Revive gyűlik fel fölöslegesen sok, ezeket, illetve ha nagyon sok van akkor Pokéball-t is érdemes eldobni, hogy jusson hely a szintlépéskor kapott jutalomfalatoknak.

 

garbage-bag-full.JPG

Szólj hozzá

pokemon level pokémon potion level up go! szintlépés revive pokéball your bag is full