2016. júl 29.

Pokémon GO! "Unable to connect to server" megoldása

írta: Zozzancs
Pokémon GO! "Unable to connect to server" megoldása

A napokban egy furcsa jelensére lettem figyelmes. Gondolom nem vagyok egyedül a problémával, gondoltam megosztom veletek.
Néha előfordul, hogy "Unable to connect to server" hibaüzenetet kapok a Pokemon GO! indításakor. 

A teljes történethez hozzátartozik, hogy valamilyen okból az elején sikerült két account-ot létrehoznom. Egyet a "Sign up with Google" gombbal készítettem, egyet pedig a "Pokémon trainer club" segítségével. Azóta inkább az utóbbit használom, ezzel szokott előfordulni a fent leírt és a videóban is látható bejelentkezési hiba. 

Ekkor nem segít ha "Retry"-t nyomok, viszont ha a "Try a different account" után megpróbálom a Google fiókos bejelentkezést, akkor beenged.

És itt jön a varázslat. Ezután kijelentkezve, majd vissza a "Pokémon trainer club" felhasználómmal, ahogy eredetileg is szerettem volna, helyreáll a rend és mehet tovább a vadászat :)

Ti találkoztatok már ezzel? Nálatok is működik ez a dolog?

Szólj hozzá

hiba login error bejelentkezés pokemon pokémon go! unable to connect