2016. aug 21.

Pokémon GO! +66500 XP 30 perc alatt! Nézd meg hogy csináltam!

írta: Zozzancs
Pokémon GO! +66500 XP 30 perc alatt! Nézd meg hogy csináltam!

Egy lucky egg segítségével és rengeteg evolve-val sikerült 30 perc alatt 66500 XP-t szereznem!

A lucky egg - kezdők kedvéért - 30 percen keresztül duplázza a megszerzett XP-t. Na mármost, ha jól feltankol az ember olyan pokémonokból, amiket "könnyű" evolve-olni, egészen gyorsan lehet fejlődni és szintet lépni, ahogy a videón is látszik. 

Minden evolve 500xp, lucky egg esetén ugye 1000. Ehhez jön még a bónusz, ha olyat evolve-olsz, amid eddig még nem volt, akkor 1000 az alap, 2000 a lucky egg-es.

A legtöbb, amit evolve-olni fogsz nagy valószínűséggel a Pidgey, Rattata, Zubat hármas fogatból kerül ki, plusz Caterpie és Weedle lesz még benne nagyobb számban. Itt nem foglalkoztam azzal, van-e értelme a következő szintre fejleszteni az adott pokémont, egyedül az XP érdekelt. Nyilván a legnagyobb CP-vel kezdtem adott fajtán belül, de ennyi.

Előre felírtam, melyik fajtákból van anny candy-m, hogy tudjak fejleszteni, így nem kellett húzni az időt a keresgéléssel. Azt is előre kiszámoltam hányat fogok tudni fejleszteni, a maradékot pedig küldtem a professzornak. Érdemes tudni, hogy egy-egy evolve ad egy-egy candy-t is. Drowzee-ből pl 248 candy-vel indultam, mégis tudtam gyártani 5 Hypno-t (50 candy az evolve), mert az első négy evolve hozott 4 candy-t így még több is maradt a kelleténél.

Az idő, ahogy a videón is láthatod kritikus tényező, nem is sikerült pontosan beleférnem a 30 percbe (jobbra fent látszik az óra). Készülj rá, számold ki! ...vagy legyen több lucky egg nálad :)

Szólj hozzá

tojás pokemon pokémon level up go! szintlépés lucky egg