2016. júl 26.

Pokémon tojás keltető - ne próbálj csalni, nem fog menni

írta: Zozzancs
Pokémon tojás keltető - ne próbálj csalni, nem fog menni

Egész biztosan hallottál néhány esetről, mikor a Pokémon GO! balesetet "okozott", valaki belesétált egy tóba, esetleg autó elé. Ami ennél is veszélyesebb, ha vezetés közben próbálsz meg játsznai. Ne tedd. Értem én, itt egy piros lámpa, éppcsak ránézek, de hopp, nini ott egy ritka pokemon, el kell kapnom! Félreálljak? Dehát, addig elmegy, elkapom én, jajj közben zöld, nem baj nekem ez kell, menni fog... CSATT...

Nem hiszem, hogy megéri.

Jól van akkor csak a kilométereket gyűjtöm, hogy kikeljenek a jószágok! NEM fognak kikelni. Amellett, hogy ez is veszélyes, semmit sem fog segíteni a keltetésben. Régebben még talán működött a dolog, egyszer kipróbáltam buszozás közben, nekem úgy tűnt szépen gyűlik a megtett távolság, de azóta nagyon helyesen bevezettek egy sebességhatárt (tizen egynéhány km/h), ami fölött csalásnak számít a dolog. Tehát sem kocsiban, sem motoron, sem biciklivel nem nagyon fog menni, ne tedd. 

dont-pokemon-go-and-drive.jpg

Szólj hozzá

tojás pokemon lucky egg